prot
BIULETYN PROT

Nr 1/2012
Nr 2/2012
Nr 3/2012
Nr 1/2013
Nr 2/2013
Nr 3/2013
Nr 4/2013
Nr 1/2014
Nr 2/2014
Nr 3/2014
Nr 4/2014


ANALIZA RYNKÓW ZAGRANICZNYCH

Analiza rynków zagranicznych, trendy, komercjalizacja na podstawie raportów przedstawicielsw POT za rok 2012


DOKUMENTY DOT. ROZWOJU TURSTYKI POLSKI


Strategia Rozwoju Turystyki na lata 2007-2013

Marketingowa Strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015

Marketingowa Strategia Polski na lata 2012 - 2020

Kierunki rozwoju turystyki do 2015 roku

Kodeks Dobrych Praktyk systemu zarządzania i promocji turystyki w Polsce



DOKUMENTY DOT. ROZWOJU TURYSTYKI WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO


Program rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego do 2010 roku cz.I

Program rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego do 2010 roku cz.II

Program rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego do 2010 roku cz.III

Program rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego do 2010 roku cz.IV

Program Rozwoju Turystyki i Zagospodarowania Turystycznego Województwa Podlaskiego w latach 2010-2015 - część pierwsza - analityczna

Program Rozwoju Turystyki i Zagospodarowania Turystycznego Województwa Podlaskiego w latach 2010-2015 - część pierwsza - strategiczna

Program rozwoju markowego produktu turystycznego dla Miasta Białystok, jako modelowego rozwiązania dla budowy marki miasta


TARGI TURYSTYCZNE

Regulamin zasad uczestnictwa w targach turystycznych i imprezach wystawienniczych oraz innych imprezach promocyjnych organizowanych przez PROT


WYKAZ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI ORAZ OBIEKTÓW HOTELARSKICH

Wykaz organizatorów turystyki 2016
Wykaz obiektów hotelarskich 2016


E- WYDAWNICTWO


 

 


AKTUALNOŚCI O REGIONIE ODKRYJ PODLASKIE WYDARZENIA

Partnerzy:


© copyright Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna 2016.
Wszelkie prawa zastrzeżone






realizacja ZobaczPodlaskie.pl