prot
"Program rozwoju markowego produktu turystycznego dla miasta Białystok jako modelowego rozwiązania dla budowy marki miasta"

 

W listopadzie 2006 roku Podlaska Regionalna Organizacja zakończyła realizcję projektu "Program rozwoju markowego produktu turystycznego dla miasta Białystok jako modelowego rozwiązania dla budowy marki miasta"

Główne cele projektu:

  • Utworzenie atrakcyjnej i konkurencyjnej oferty turystycznej Białegostoku, powstałej na potencjale oraz zasobach terenów.
  • Wprowadzenie działań mających na celu uatrakcyjnienie ściany wschodniej jako miejsca o znacznych walorach turystycznych jak i licznych możliwościach inwestycyjnych
  • Tworzenie nowego, lepszego wizerunku miasta Białystok jako miejsca wyjątkowo atrakcyjnego oraz przyjaznego turystom
Cele szczegółowe:
  • Wzmocnienie i wsparcie rozwoju regionalnych marek oraz tworzenie nowych
  • Zwiększenie liczby turystów odwiedzających Białystok z szczególnym naciskiem na zdobywanie nowych grup turystów
  • Stworzenie modelowego rozwiązania w zakresie budowy nowej, lepszej marki miasta



W ramach projektu opracowano strategię "Program rozwoju markowego produktu turystycznego dla miasta Białystok jako modelowego rozwiązania dla budowy marki miasta"
Opracowanie zostało przygotowane przez konsorcjum w składzie Polska Agencja Rozwoju Turystyki SA i Ekoton sc.



ministerstwo

Projekt dofinansowano ze środków Ministerstwa Gospodarki
i Urzędu Miasta Białystok

urzad miasta
AKTUALNOŚCI O REGIONIE ODKRYJ PODLASKIE WYDARZENIA

Partnerzy:


© copyright Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna 2016.
Wszelkie prawa zastrzeżone






realizacja ZobaczPodlaskie.pl